Ettersalg

Vi fortsetter å støtte deg også etter at bestillingen er levert. For eksempel hvis enheten ikke fungerer som forventet. Mange problemer kan løses via vår side for vanlige enhetsproblemer.

Fant du ikke løsningen på problemet ditt, eller har du spørsmål om retur av produktet? Her er noen ofte stilte spørsmål om garanti, reparasjon, bytte og kansellering.


Ofte stilte spørsmål

  • Jeg har mottatt en defekt enhet. Hva kan jeg gjøre?

  • En enhet som jeg mottok via Gomibo har blitt defekt. Hva kan jeg gjøre?

  • En Apple iPhone som jeg mottok via Gomibo har blitt defekt. Hva kan jeg gjøre?

  • Jeg er forhandler og har en enhet med en defekt som det ikke finnes noe tilgjengelig reparasjonsverksted for. Hva kan jeg gjøre?

  • Jeg har sendt enheten min til reparasjon. Hvordan får jeg en statusoppdatering?

  • Jeg sendte enheten min til reparasjon, og nå har jeg fått et tilbud fra reparasjonssenteret. Hvordan fungerer dette?

  • Kan jeg kansellere eller bytte produktet mitt?

  • Jeg har mottatt feil produkt. Hva kan jeg gjøre?