Ettersalg

Vi fortsetter å støtte deg også etter at bestillingen er levert. For eksempel hvis enheten ikke fungerer som forventet. Mange problemer kan løses via vår side for vanlige enhetsproblemer.

Fant du ikke løsningen på problemet ditt, eller har du spørsmål om retur av produktet? Her er noen ofte stilte spørsmål om garanti, reparasjon, bytte og kansellering.


Ofte stilte spørsmål

  • Jeg har mottatt en defekt enhet. Hva kan jeg gjøre?

    Hvis du rapporterer feilen til oss innen 5 virkedager etter at du har mottatt enheten, kan du returnere den til oss. Vennligst rapporter problemet via business@gomibo.no for ytterligere instruksjoner. Vennligst oppgi ordrenummeret, navnet på produktet og en kort beskrivelse av defekten i denne e-posten.

  • En enhet som jeg mottok via Gomibo har blitt defekt. Hva kan jeg gjøre?

    Er du en bedriftsbruker? Da kan du registrere enheten din for reparasjon via business@gomibo.no. Vennligst oppgi ordrenummer, produktnavn og en kort beskrivelse av feilen i e-posten.
    Vennligst merk: Er du forhandler? Da står du selv for garantien.

  • En Apple iPhone som jeg mottok via Gomibo har blitt defekt. Hva kan jeg gjøre?

    iPhones kan registreres for reparasjon innen ett år etter kjøpet gjennom Apple. Det andre året av garantien går via Gomibo. Meld inn enheten ved å sende IMEI-nummer, ordrenummer og en beskrivelse av defekten til business@gomibo.no.

  • Jeg er forhandler og har en enhet med en defekt som det ikke finnes noe tilgjengelig reparasjonsverksted for. Hva kan jeg gjøre?

    Hvis det er en Fairphone, Google-telefon, OnePlus, Vivo eller Xiaomi, kan du registrere enheten for reparasjon via business@gomibo.no. Oppgi IMEI-nummer og ordrenummer i e-posten. Når du har registrert deg, kan telefonen sendes til oss.

  • Jeg har sendt enheten min til reparasjon. Hvordan får jeg en statusoppdatering?

    En reparasjon tar vanligvis 5-10 virkedager. Har du noen spørsmål angående statusen din? Kontakt vår tekniske service via den vanlige kundeservicen. Oppgi også ordrenummeret ditt.

  • Jeg sendte enheten min til reparasjon, og nå har jeg fått et tilbud fra reparasjonssenteret. Hvordan fungerer dette?

    I prisoverslaget forklares det hvorfor garantien er avvist. For eksempel dekkes ikke fall-, støt- og vannskader av produsentens garanti. Har du spørsmål etter å ha sett prisoverslaget? Send spørsmålet ditt til vår tekniske avdeling via kundeservice og inkluder ordrenummeret ditt.

  • Kan jeg kansellere eller bytte produktet mitt?

    Som bedriftskunde er det vanligvis ikke mulig å kansellere eller bytte. Har du kjøpt telefonen i løpet av den siste uken og ønsker å bytte den til en annen farge eller modell? Send ordrenummeret og årsaken til kanselleringen til business@gomibo.no. Vi vil deretter undersøke mulighetene.

  • Jeg har mottatt feil produkt. Hva kan jeg gjøre?

    Har enheten for eksempel en annen farge enn den du bestilte? Registrer enheten hos oss via business@gomibo.no og oppgi IMEI-nummer og ordrenummer. Du kan selv bestille riktig produkt via nettsiden vår, så krediterer vi den feilbestilte enheten.