På denne siden finner du alt du trenger å vite om frakt og levering av pakken din. Hvis du har lagt inn en bestilling, vil vi alltid holde deg informert om pakkens forsendelsesstatus via e-post. Du kan også se dette på din personlige kontoside.
Når du fullfører bestillingen, finner du de tilgjengelige fraktmetodene i handlekurven. Disse endres når du velger et annet land. Du kan ofte velge å få bestillingen levert direkte hjem til deg eller hente den på et hentested. Det er mulig å angi en annen leveringsadresse i handlekurven, for eksempel for å få bestillingen levert til arbeidsplassen din. Hvis bestillingen din ikke får plass i postkassen, må du være hjemme for å motta pakken.
Spor pakken din
Så snart vi har sendt bestillingen din, sender vi deg en e-post med en sporingskode. På denne måten kan du selv spore pakken din. Du finner også sporingskoden på ordrestatussiden din.
Vi sender bestillinger gratis til land innenfor EU. Tabellen nedenfor viser fraktkostnadene for din bestilling til land utenfor EU.
Fraktkostnader | Per brevpost | Per pakkepost |
EU-lande | Gratis | Gratis |
Norge | Gratis | €9.95 |
Storbritannia | Gratis | €4.95 |
Sveits | Gratis | €9.95 |
Har du fortsatt spørsmål om forsendelsen av bestillingen din? Vi har samlet en liste over de vanligste spørsmålene nedenfor.
Vi sender til flere land i Europa. Hvis du bor i et av følgende land/områder, kan vi sende bestillingen din til deg:
Noen regioner kan vi ikke sende pakker til. Disse er:
Vi vil alltid holde deg informert om statusen til bestillingen din via e-post. Du vil motta en sporingskode så snart vi har sendt den. På denne måten kan du sjekke når pakken din blir levert på pakketjenestens nettsted. Dette gjelder både for hjemlevering og henting på et hentested. Se vår side om leveringstider for mer informasjon.
Vi har et tett samarbeid med UPS for å levere bestillingen din til deg så raskt som mulig og med den beste ytelsen. Se vår partnerside for mer informasjon.
Hvis du ikke er hjemme på leveringstidspunktet, vil transportøren legge igjen en beskjed. Denne meldingen informerer deg om hva du burde gjøre nå, hvor du kan hente pakken eller når den vil bli levert igjen. Du kan også finne denne informasjonen med sporingskoden din.
Har du lagt inn en bestilling, men ved en feil tastet inn feil adresse? Eller ønsker du at bestillingen din skal leveres et annet sted? Ikke bekymre deg, du kan endre adressen. Sjekk først ordrestatussiden din for å se om bestillingen allerede er sendt.
Er bestillingen din ikke sendt ennå?
Vennligst kontakt vår kundeservice. Vi kan endre adressen i systemet vårt slik at pakken sendes til den riktige adressen.
Er bestillingen din allerede sendt?
I dette tilfellet kan vi ikke lenger endre leveringsadressen. Når vi sender bestillingen din, vil du motta en e-post fra oss med en sporingskode. Bruk denne koden for å se om du kan endre adressen med pakkeposttjenesten, eventuelt etter det første leveringsforsøket.
Ja, for private kunder betaler vi importavgifter og merverdiavgift, og dette er inkludert i prisen du ser på nettstedet når du velger leveringsland. Dette gjelder også kunder som bestiller fra land utenfor EU. Du trenger altså ikke å betale disse ved levering.
Gomibo refunderer disse kostnadene for alle land fra listen under spørsmålet "Hvilke land sender Gomibo til?".