Bytte og kanselleringer

Ønsker du å bytte eller kansellere bestillingen din? Vi beklager at ikke alt er som forventet, men vi hjelper deg selvfølgelig med å løse problemet. Registrer produktet ditt nå via den grønne knappen eller les denne siden for mer informasjon.

Bytt eller kanseller produktet >


Alle Gomibo-produkter kan returneres gratis inntil 31 dager etter mottak. Når du har registrert returen, har du 14 dager på deg til å sende produktet tilbake til oss.


Regler for bytte og kanselleringer

  • Produktet er så vidt mulig i original og ubrukt stand.
  • Produktet er komplett i uskadet fabrikkemballasje, alt tilbehør og instruksjoner er uten merking og påskrifter.

Returnerer du ørepropper?
Av hygieniske årsaker må øreproppene du returnerer være ubrukte. Returnerer du ørepropper som ikke lenger er rene? I så fall vil du bli belastet et rengjøringsgebyr på 12,50 EUR.

Oppfyller du ikke disse kravene?
Tror du kanskje at du ikke oppfyller kravene våre? Vi kan fortsatt møte deg på halvveien og finne en god løsning. Vi sjekker produktet ditt nøye når det kommer og ser hvilke alternativer vi kan tilby deg. Vi holder deg selvfølgelig alltid informert underveis. Du bestemmer hvilken løsning som passer deg best og hva som skjer med produktet ditt.


Bytt eller kanseller et produkt

Foretrekker du en annen farge eller et annet produkt, eller ønsker du å kansellere bestillingen din? Vi ordner det for deg. Du kan bytte eller avbestille bestillingen din opptil 31 dager etter at du har mottatt den, og det er helt kostnadsfritt. Hvis du avbestiller bestillingen, vil det refunderte beløpet, inkludert eventuelle fraktkostnader (unntatt ekstra fraktalternativer som rekommandert sending eller forsendelse med forsikring), bli kreditert bankkontoen din innen 5 virkedager.

Før du returnerer produktet til oss, må du tilbakestille enheten til fabrikkinnstillingene. Har du en Apple iPhone? Sørg da for at Finn min iPhone-funksjonen er deaktivert. Ellers kan vi ikke behandle returnering din.


Bytt eller kanseller produktet >


Så snart du har registrert produktet ditt, vil du motta en gratis fraktetikett slik at du kan sende produktet tilbake til oss. Du kan spore pakken med koden du mottar når bestillingen er sendt, og vi sender deg en e-post så snart vi har mottatt pakken. Vi vil deretter bytte eller kansellere bestillingen din. Vi holder deg oppdatert via e-post, slik at du vet nøyaktig hva som skjer.


Produktet ditt er defekt

Et defekt produkt er veldig irriterende, men vi er her for å hjelpe deg! Vennligst sjekk vår side om garanti og reparasjoner.


Tilbakestill produktet til fabrikkinnstillingene

Før du returnerer produktet til oss, må du tilbakestille enheten til fabrikkinnstillingene. Dette fjerner alle filer og data. Du kan lage en back-up for å beholde disse filene og dataene. På vår side om enhetsstøtte forklarer vi hvordan du sikkerhetskopierer og tilbakestiller enheten.


Her kan du finne forbrukernes angrerett

  • Angrerett for forbrukere

For å returnere private bestillinger kan du bruke avbestillingsskjemaet, også kjent som standard avbestillingsskjema, men det er ikke obligatorisk. Dessuten kan du gjøre det enda raskere ved å gå til kontosiden din.

Angrerettskjema

(Hvis du ønsker å kansellere kontrakten, vennligst fyll ut dette skjemaet og send det tilbake til oss)

- Til MobielWerkt B.V., Waagstraat 1, 9712 JX Groningen, Nederland, e-postadresse: info@gomibo.no:
- Jeg/vi (*) tilbakekaller herved kontrakten som jeg/vi (*) har inngått om kjøp av følgende produkter (*)/levering av følgende tjeneste (*).

- Bestilt den (*)/ mottatt den (*)

- Navn på forbruker(e)

- Forbrukerens/forbrukernes adresse

- Signatur fra forbrukeren(e) (kun ved skriftlig forespørsel)

- Dato

(*) Stryk det som ikke er relevant, eller fyll ut det som er relevant..