Ofte stilte spørsmål om Honor Magic4 Pro

  • Svar:

    For å gjøre det så enkelt som mulig å overføre filer og innstillinger, har Huawei gitt ut appen ""Phone Clone"". Installer appen på både den gamle og den nye enheten din, koble den til det samme nettverket og kom i gang umiddelbart!

    Huawei Phone Clone fungerer også på iPhoner og Android-enheter som ikke er laget av Huawei. Last ned appen i App Store eller i Google Play Store.

  • Svar:

    Telefonminnet kan bli fullt når du lagrer mange apper, bilder, videoer, musikk eller kontakter. Dette er veldig irriterende, fordi det gjør at telefonen blir treg og fører til at du ikke kan laste ned nye bilder eller apper. Dessverre kan du ikke utvide telefonens minne med et minnekort. Men det finnes en annen løsning: Nemlig skylagring. Du kan laste bilder og videoer opp til skyen og deretter slette dem fra telefonen. Gjennom skyen vil du fortsatt ha filene tilgjengelige på telefonen, men de tar ikke lenger opp plass på enheten din. Slik fortsetter telefonen å være rask og du får plass til nye apper. Eksempler på skylagring kan være iCloud, Dropbox, Google Drive og Microsoft OneDrive.

  • Svar:

    Dersom du returnerer eller sender en Android-enhet til reparasjon, er det nødvendig å fjerne Google-kontoen din fra enheten. Følg trinnene nedenfor for å slette Google-kontoen din:

    1. Gå til innstillinger
    2. Klikk på Kontoer og se om det er noen Google-kontoer der
    3. Klikk på Google-kontoen og velg Slett. Selve Google-kontoen vil ikke bli slettet, den vil bare bli koblet fra enheten din.
  • Svar:

    Noen telefoner har frontkamera og nærhetssensor i displayet. Nærhetssensoren blinker så snart telefonen nærmer seg øret. Da ser det ut som om du har en død piksel på skjermen.

    Den blinkende hvite pikselen er ikke en død piksel, men nærhetssensoren som slår av skjermen mens du ringer for å forhindre utilsiktet berøring.

  • Svar:

    Vannskader på elektronisk utstyr dekkes som regel ikke av garantien. Dette er fordi vannskader faller inn under brukerskader. Produsenten kan ikke gi garanti på slike skader, fordi de ikke kan påvirke bruken av apparatet.

    Mange enheter, som smarttelefoner, smartklokker og fitness trackere, har et sertifikat for vanntetthet i form av en kode, for eksempel IP68 eller 5ATM. Vannskader på disse sertifiserte enhetene dekkes heller ikke av garantien. Dette er fordi den vanntette forseglingen til enheten kan bli utsatt for slitasje på grunn av normal bruk. Så prøv alltid å forhindre at enheten din blir våt, selv om den er vanntett.

Alle spørsmål og svar

Vi respekterer ditt personvern

Vi bruker informasjonskapsler, piksler og lignende teknologier for å gjøre det mulig for deg å gjøre best mulig bruk av nettstedet vårt. Du kan finne ut mer i vår databeskyttelse. Ved å klikke på "Aksepter alt" samtykker du i bruken av disse teknologiene. Under "Innstillinger" kan du velge tjenestene eller avslå dem. Du kan tilbakekalle eller endre samtykket ditt når som helst med fremtidig virkning.