Mine bestillinger

kontosiden din finner du en oversikt over alle bestillingene du har lagt inn hos oss. Du kan også se gjeldende ordrestatus, og du har mulighet til å gjøre opp utestående betalinger. Du finner også IMEI- og EAN-nummeret for alle enhetene du har bestilt.

Har du spørsmål om bestillingen din? Ta en titt på våre ofte stilte spørsmål nedenfor.


Ofte stilte spørsmål

  • Hva er status for bestillingen min?

    Du kan alltid se gjeldende status for bestillingen din på ordrestatussiden din. Denne statusen oppdateres i sanntid. Vår kundeservice eller bedriftskundeservice har nøyaktig den samme informasjonen, så vi kan bare fortelle deg det du kan se på siden for ordrestatus. Vi holder deg informert om status for bestillingen din via e-post. Med sporingskoden du mottar, kan du se nøyaktig hvor pakken din befinner seg.

  • Hvor finner jeg fakturaen for bestillingen min?

    ordrestatussiden finner du en oversikt over alle bestillingene du har lagt inn og fakturaene som er knyttet til bestillingen. Her finner du også eventuelle kreditnotaer, som kan lastes ned som PDF-filer.

  • Kan jeg motta fakturaene mine på en annen e-postadresse?

    Ja, med en bedriftskonto er det mulig å motta økonomisk kommunikasjon på en annen e-postadresse. Som standard er det én hoved-e-postadresse per konto der all kommunikasjon fra Gomibo mottas. Du kan også opprette en e-postadresse som kun mottar økonomisk kommunikasjon. E-poster om betalinger, fakturaer og betalingspåminnelser sendes til begge e-postadressene. Ønsker du å benytte deg av dette? Gi oss beskjed på business@gomibo.no  om hvilken primær e-postadresse du foretrekker, og hvilke ekstra e-postadresser du ønsker å opprette.

  • Jeg ønsker å endre kundeopplysninger eller leveringsadresse. Hvordan gjør jeg dette?

    Send en e-post til business@gomibo.no og spesifiser hva du ønsker å endre, så endrer vi det for deg umiddelbart. Vi kan utføre ytterligere identitetskontroller i forbindelse med endringer.

  • Hvordan tilbakestiller jeg passordet for bedriftskontoen min?

    Klikk på "Glemt passordet ditt?" i påloggingsvinduet. På den måten kan du endre passord raskt og enkelt! Fungerer ikke dette? Da kan du sende en e-post til business@gomibo.no med forespørsel om nytt passord. Vi tilbakestiller passordet ditt og gir deg et nytt passord på e-post samme virkedag.