På nettstedet vårt kan du raskt og enkelt legge inn bestillingen din.
Har du spørsmål om bestilling eller betaling? Ta en titt på våre ofte stilte spørsmål nedenfor.
Du kan enkelt legge inn en bestilling selv via nettsiden vår. Logg inn med bedriftskontoen din for å se gjeldende priser og lagerbeholdning. I sammenligningsverktøyet vårt finner du alle tilgjengelige telefoner og nettbrett. Bruk søkefeltet i den gule boksen eller velg merke i filteret for å se tilgjengelige produkter og antall. Legg de ønskede produktene i handlekurven og bekreft bestillingen. De opplysningene vi kjenner til, er allerede fylt ut for deg.
Det er mulig, men du må sende en e-post med forespørselen din til business@gomibo.no. Når enheter kjøpes på bestilling, er det ikke alltid mulig å gjøre endringer. I så fall må du også kontakte oss via e-post.
Våre kunder kan alltid betale via bankoverføring, Visa/Mastercard og Maestro. Det kan være et ekstra betalingsalternativ tilgjengelig for ditt land. Du finner en oversikt over alle betalingsmåter per land her.
I e-postbekreftelsen finner du en grønn knapp som viderekobler deg til en betalingsside. Her kan du betale, og du finner også informasjonen du trenger for å betale via bankoverføring hvis du foretrekker det. Du finner også denne siden i kontoen din.
Ja, det er mulig å ha din egen ordrereferanse på fakturaen og fraktetiketten. Når du er logget inn med bedriftskontoen din, vil du se feltet for bestillingsreferanse i handlekurven med navn og adresseopplysninger.
Hvis du bestiller på kreditt hos oss, frigir vi bestillingen din samme dag, forutsatt at den er innenfor den godkjente kredittgrensen og at det ikke foreligger noen forfalte fakturaer. Du trenger ikke å gjøre noe selv. Hvis kredittgrensen er nådd eller en betalingsfrist er utløpt, informerer vi deg umiddelbart via e-post.
Muligheten til å bestille på kreditt vil bli vurdert ved forventet kjøp av mer enn 50 enheter per år. Ønsker du å kvalifisere for kreditt? Send en forespørsel på e-post til business@gomibo.no. For å kunne bestille på kreditt ber vi deg alltid om å sende oss noen dokumenter og å ha forhåndsbetalt minst én bestilling i løpet av de siste to månedene. Vi tilbyr muligheten til å bestille på kreditt i samarbeid med et kredittforsikringsselskap som vurderer søknaden. Behandlingstiden for en kredittsøknad er vanligvis 1-2 uker.
Har du allerede betalt for bestillingen inklusive moms? Da vil momsen bli refundert til kontoen din innen 5 virkedager, og du vil finne fakturaen uten moms på kontoen din. Ønsker du å betale uten moms? Legg inn en bestilling, velg betalingsmåten "Bankoverføring" og send en e-post med ordrenummeret til business@gomibo.no. Du vil motta en proformafaktura uten MVA innen én virkedag og kan deretter betale.
Vennligst merk: I de fleste tilfeller vil MVA automatisk bli reversert for kjøp som gjøres etter den første bestillingen. Du trenger ikke lenger å kontakte business@gomibo.no, og den korrekte fakturaen vil vises på kontoen din.
Vår Økonomiavdeling oppretter disse fakturaene manuelt så snart bestillingen din er sendt, eller hvis du har bedt om dem via e-post. Har du fortsatt ikke mottatt fakturaen dagen etter at du har mottatt bestillingen? Send en e-post til business@gomibo.no.